Osvrt na sezonu 2014. – 2015.

Urbana legenda kluba Palach-a od 50-ih godina bio je studentska menza, a klub je osnovan na inicijativu nekolicine studenata.

3. listopada 2014. godine; klub Palach je ponovno otvorio svoja vrata i voditelji novog studentskog kulturnog centra najavili su bogati program raznolikog žanra unutar prostorija koji će se odvijati svakog vikenda-s idejom o Palach-u kao o mjestu druženja, zabave, upoznavanja, mjesto življenja u slobodno vrijeme.

Riječki  klub Palach napravio je u prošloj klubskoj sezoni puni krug događanja na svim poljima javnog i kulturnog života u  gradu Rijeci, što je važan segment kada se uzme u obzir značajnost događanja u kulturi kao i povijesti koji se vežu uz sam grad Rijeku.

Rijeka je oduvijek bila grad rasadnik talenata u svim umjetničko kulturnim djelatnostima što je davalo daljnji poticaj i inspiraciju za umjetničko ostvarenje od pojedinaca do grupe ljudi u izolaciji male sredine, jer  priča o »Palachu« može se ispričati na tisuće različitih načina.

Bez obzira na izložbe, performanse, književne i filmske večeri, tribine i druge kulturne događaje koji su se ovdje održali, ono s čim se Palach poistovjećuje i po čemu je već desetljećima bitan generacijama mladih Riječana u prvom su redu koncerti.

Stoga je koncertna sezona bitan segment svakog kluba i bila je u prošlogodišnjoj sezoni  kluba Palach. U organizaciji Distune Promotion, Ri Rock, udruge Škatule, SKC  Sveučilišta u Rijeci,  te ostalih udruga u savezu s Molekulom uspjelo se doći do pomno planiranih događaja – kao što su Grant Hart, kantautorica Nina Romić,  Bolesno Grinje, Ponor, Chris Eckman, Cult of Youth, Drekka, Seven Mouldy Figs, Ri Rock festival, RED FANG, The Shrine, Lord Dying, Impulse festival u sklopu kojeg je nastupio legendarni japanski post-rock bend Mono, Wovenhand i mnogi drugi, te „KopajOvo!„ – kolektiv mjesečne žurke opsesivno kompulzivnih DJ-eva s teškom dijagnozom gomilanja raritetnih gramofonskih ploča svih oblika i glazbenih stilova.

Udruga Škatula i Udruga Ri Rock u suradnji s Metalsound Music i Hammer and Tongs booking i promotions imali su koncert serijala pod nazivom „Triple Thrash Terror“. Nastupali su: Chronosphere, Battalion, LIV, Krematorium, Narednik Lobanja i Vod Smrti, Eruption, Suicidal Angels, Dr. Living Dead, Angelus Apatrida, Toxic Waltz.

U suradnji Škatule i RiRock nastao je prvi koncert zajedničkoga i posve novoga ciklusa koncerata „StoneRizacija“ čime se naglasak stavio na stoner/sludge/rock/drone/kraut/post-rock/post-metal/experimental žanr izvođača iz svih krajeva svijeta. U opusu stoneRizacije nastupali su: Plateau Sigma, Echo, Summoning MorbidHead, Uma Thurman, Navel, Lost Lucid, Greenmill, Tesa, Asheraah, She Loves Pablo, Prehistoric Pigs i mnogi drugi.

Glazbeno aktivistički festival „No Pasaran III.“ – u sklopu kojeg se pripremao besplatan obrok za beskućnike pod nazivom „Hrana, a ne oružje Rijeka“. Programi/izložbe/tribine/rasprave/projekcije/sajam ploča u prostorima samog Palach-a i Galeriji Palach kao što su: „Antifašistički dani“, „Transatlantsko trgovinsko i investicijsko partnerstvo (TTIP)“, „Mjesta pamćenja: između povijesti i zaborava“, Radionica mentalističkih tehnika u Rijeci s Kurt Demeyem ( Belgija ), trinina „Izazovi klupske glazbene scene“, „Autorska prava u glazbi“, „Čujemo s(v)e vidimo*„  i mnogi drugi. Iz čega je vidljivo kako je O.K.C. Palach „živa“ kultura koja se kreće ne utabanim stazama.